Utifallatt.

Blodet forsar fram i venerna. Det är skönt och kan bero på detta: det är något nytt nu. Jag vet inte vad. Livet kommer komma med något eller så kommer vi komma till livet. Det kan också bero på min kvällsmat: ett paket halloumi och fyra kick. Massa svensk honung mot förkylningen. Jag har länge trott att honung har en viss antibakteriell inverkan på saker och ting. Nu har det visat sig att det bara är svensk honung som har det, i resten av världen tillsätter man någonting som tar bort den egenskapen. Vad nu det skulle vara bra för egentligen. Jag kramar mina fina kollegor god jul idag efter fem timmars ikeaskruvande. Jag tänker att vi kunde haft det fint dom och jag, det kommande året. Det knyter sig lite i magen när jag tänker på min fastfasta årsheltidstjänst och att jag kanske gjort fel val. Jag googlar och läser massa om hur mycket csn man kan få när man pluggar franska i paris genom ett språkresebolag. Utifallatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0