Jag tror inte jag fattar riktigt


Dom ba: Måste göra någonting. Vad som helst. Fast bara det bästa. Och bara något som räknas. Och bli bäst. Måste lyckas. Bli något stort. Inte för allt i världen vara ingen. Måste älska. Måste brinna. Måste rädda världen. Vara rättast. Komma långt. Helst längst. Inte sitta ner. Livet är kort. Ingen vila. Hitta dig själv. Hitta lugnet. Tro på dig själv. Gå din egen väg. Gå den rätta vägen. Kämpa. Bli störst bäst och vackrast. Du är aldrig tillräckligt vacker. Såhär blir du vacker. Fortsätt att sträva. Nöj dig aldrig. Bry dig inte om ideal. Du är bättre än så. Du kan få allt du vill. Se till att veta vad du vill. Uppskatta det du har. Nöj dig inte med det du kan få. Ta det du inte har. Ta för dig. Rätta dig i ledet. Begå inga synder. Följ hjärtat. Du har oändliga valmöjligheter. Välj rätt. Var alltid på rätt plats vid rätt tillfälle i rätt kläder och lyssna på rätt musik. Prata på rätt sätt. Ha rätt ambitioner. Var alltid dig själv.

Jag ba: va...?!

Ge mig ork ge mig ork ge mig ork ge mig ork ge mig ork ge mig ork ge mig ork ge mig ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0