Små saker


Veckorna drar ihop sig till dagar. Det är sju tills vi åker härifrån.

Jag har kvar en liten naiv tanke om att jag ska hitta mig själv, varje gång jag reser. Rent praktiskt tänkte jag köpa en liten skrivbok och jag tänkte sitta på tågen och skriva om mitt liv. Om vad jag tänker på och om hur allt känns. Och kommer jag på en enda sak om mig själv den månaden är jag nöjd. Gör jag inte det - utan istället bara slappnar av och har det jävligt bra i fyra veckor är jag mycket mer än så. Så det är ganska avspänt. Det är nog det som är hela meningen för mig.

Idag tänkte jag försöka hitta en skrivbok, en ryggsäck, ett par träningsbyxor och en stavformad kudde. Någonstans.

Vi börjar i Köpenhamn. Det är typ allt jag vet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0